NOWY / NEW BLOG - http://olchowski.info

piątek, 25 stycznia 2008

Zaliczenia, oceny, wpisy...

Odpowiedzi na pytania z maili:

Mam pytanie odnośnie tych prac zaliczeniowych...

Zasadniczo uwagi nanoszę DRUKOWANYMI w udostępnionych dokumentach.

Bo nie wiem co robić, napisałam swoją część i czekam...

A korekty uwględnione?

Wpisanie swojej części to krok pierwszy, jakie są kolejne wynika z odpowiedzi poniżej.

Kiedy będą oceniane i na jakie zasadzie?

Wtedy kiedy cały tekst osiągnie akceptowalną formę. Chyba że ktoś woli niższą ocenę, za to wcześniej;).

Osoby które wpisały 8 komentarzy i wskazały jeden, ich zdaniem najlepszy - otrzymają 3 (dst).
Te które rozwiną swój komentarz (do około 250 słów, również uwzględnijąc moje korekty, uzupełniając jedną pozycją literaturową wg. wzoru) - otrzymają 4 (db).
Te które dostosują swoją część do całości logiki tekstu, unikając powtórek myśli itp. - otrzymają 5 (bdb).
Osoby pomagające w ostatecznej redakcji zostaną wymienione w potencjalnej publikacji jako współautorzy.

Bo w sumie nie wiem czy to, co zrobiłam wystarczy.

Ty wybierasz ocene, czy Ci już wystarczy?:)

Kiedy możemy się zgłosić po wpis?

Gdzie Wam się śpieszy? Sesja się dopiero zaczęła :). Powodzenia.

P. S. Wciąż około 10 osób nawet sie nie zalogowało do dokumentów, 5 osób jeszcze nie wybrało tematu... Nie wszystkim się jednak śpieszy?:)

Wyjaśniając - niewiele pracy było na zajęciach, ale obiecałem nauczyć Was przynajmniej dwu korzystnych umiejetności: pracy w grupie i w dokumencie on-line... Do myślenia na wyższym poziomie o informatyce wiem, po komentarzach, że już zachęciłem:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz